Köpükle Varis Tedavisi

Son 5-7 yıldır dünyada en yaygın uygulanan yöntemlerden biridir. Ülkemizde de bir çok klinikte uygulanmaktadır.

Köpükle Varis Tedavisi Nedir?

Ameliyatsız tedavi yöntemleri arasında en gelişmişi olup, en güzel yönü 1 mm ve üzeri tüm varislerde uygulanıyor olmasıdır. Bugüne kadar geliştirilen yöntemlerin hiç biri tek başına tüm varislerde uygulanışı mümkün olmamıştır. Bu yönüyle tüm varislerin tedavi edilmesi ve ilerleyen zamanlarda sorun olması önlenir. Ameliyatlarda sadece kalın varisler tedavi edildiği için geri kalan varisler zamanla büyür ve yeniden ameliyat olmak zorunda kalırsınız. Köpükle varis tedavisi yerine aslında ilaçla varis tedavisi dense daha doğrudur. Çünkü tedavide ihtiyaç olan Aethoxysklerol adını verdiğimiz bir ilaç ve 0,6 – 0,7 mm genişliğinde bir iğnedir. İlaç köpürtülerek kullanıldığı için köpükle varis tedavi denmektedir. Saf halde kullanılması halinde ise Skleroterapi denmektedir.

1 mm ve üzeri tüm varis hastalarında uygulanır: Köpükle varis tedavisi kimlere uygulanır sorusuna verilecek cevap 1 mm ve üzeri tüm hastalarda uygulanır olmaktadır. En küçük varis olan kılcal damarlar 1 ile 2,5 mm arasında değişmektedir. 3 mm olduğunda orta 4,1 mm olduğunda ise kalın varis olarak tabir edilir. Bu yöntemle en küçük varislerde dâhil olmak üzere tüm varis hastaları pratik bir şekilde sağlığına kavuşur.

Nasıl Yapılır?

Ameliyatsız yöntem olması nedeniyle klinik ve hatta doktor muayenehanesinde bile %100 güvenle yapılır. Yurt dışından temin edilen Aethoxysklerol adını verdiğimiz ilaç 3’lü musluk adı verilen bir alet ile ilaç + hava karışımı şeklinde köpürtülür. Elde edilen köpük çok ince uçlu bir iğne (şırınga) ile sorunlu damara enjekte edilir.

Yapılışını İzleyin, Etkisine Hayran Kalacaksınız

Aşağıda yer alan videoda tedavinin nasıl yapıldığı ve o an neler yaşandığı görülmektedir.

Tedavi Süresi Ne Kadar?

Avantajlarından biri de uygulamanın 10-30 dakika gibi kısa bir sürede yapılıyor olmasıdır. Evet, sizin muayene ve tedavi süreniz sadece 10-30 dakika sürmektedir. Özelikle şehir dışından gelen hastalar için muhteşem bir şeydir.

Tedavi Sonrası Süreç Nasıl İşliyor?

Yukarıda da belirttiğim gibi 10 dakika içinde yapılan tedavi sonrası tamamen özgürsünüz. Sizden ricamız hemen aracınızı binmek yerine ilacın damarlarda dağılmasını sağlamak için 15-20 dakika yürüyüş yapmanız olacaktır. Bunun dışında herhangi bir kısıtlayıcı önerimiz olmayacaktır.

2-3 Gün Bandaj İle Yaşamanız Gerekebilir!

Varis tedavisi yapılan bacağınıza büyük ihtimalle 2-3 gün kalacak şekilde bandaj uygulanacaktır. 2-3 Gün içerisinde bu bandajı söküp atabilirsiniz. Doktorumuz sizin durumunuza göre varis çorabı da önerebilmektedir. Varis çorabını ise 10-15 kullanmanız gerekebilir.

Aynı Gün Evinize, İşinize, Tatilinize Dönebilirsiniz

Tedavi sonrası hastanede yatma, iş gücü kaybı gibi istenmeyen durumların hiç birisi yaşanmaz. Hastamız evine, işine ya da yarım kalan tatili varsa ona kaldığı yerden devam edebilir. Ameliyat olmanız halinde bu mümkün olmayacaktır. Çünkü büyük ihtimalle genel anestezi uygulanacak ve 1-3 gün hastanede yatmanız sonrasında 15-20 gün evde yatak istirahati gerekecektir. Bu tür sorunları yaşamamanız için ameliyatsız tedavileri öneriyoruz.

Köpükle Varis Tedavi Ücretleri Ne Kadar?

Tüm hastaların en çok öğrenmek istediği hususlardan biri uygulamanın fiyatı olmaktadır. Gönül ister ki size anında rakamını yazabileyim. Ama bu iki nedenden dolayı mümkün değildir. Birincisi Sağlık Bakanlığının yasağı sonucu İnternet sitelerinde tedavi ücret bilgisi verilemez. İkincisi ise her varis hastasının ücreti bir olmaz. Çünkü her insanda hastalığın yapısı ve boyutu farklı olmaktadır. A hastası estetik sorun olarak kabul ettiğimiz ve en küçük varis olan kılcal damarları olabilir. Bir başka hasta ise yıllardır doktordan uzak durduğu için çok kalın varisleri olabilir. Bu 2 hastaya aynı ücreti vermek doğru bir yaklaşık olmaz. Bu nedenle ücret verebilmek için hastalığınızı görmek gerekir.

Sanal Muayene Uygulamasını Kullan (Resim Çek, Gönder, Öğren)

Özellikle çalışan insanlar için bazen izin almak zor olabilir. Kliniğe gelmeden de hastalığınız hakkında bilgi alabilir ve tedavi ücretinizi öğrenebilirsiniz. Bunun için iki farklı uygulamamız daha bulunuyor. İlki WhatsApp hattımız olup, 0542 295 52 54 numaralı telefona resim çekerek gönderebilir ya da aşağıda yer alan formu kullanabilirsiniz. Gönderdiğiniz resimler kalp ve damar cerrahisi uzmanı tarafından incelenerek hastalığın detayları, uygulanması düşünülen tedavi yöntemi ve tedavi ücretiniz bildirilir. Onay vermeniz halinde tedavi olmak için kliniğimize gelirsiniz.

Tedavi Ücretini Öğren
Size nasıl ulaşmamızı istersiniz?
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

SGK’lı Hastalara Tedavi Ücretlerinde %50 İndirim

IDEA Kliniklerden SGK’lı hastalarda yararlanabilir. Ücretsiz muayene yanı sıra SGK güvencesi altında olan hastalar için tedavi ücretlerinde %50 indirim yapılmaktadır.

1. merhabe benim ismim ada daha 17 yaşındayım fakat parmağım kadar belirgin damarlarım var nasıl bir yol izlemeliyim iz kalması ve daha kötü olması yönünde endişelerim var ne yapabilirim
    Muayene olmalısınız, muayenemiz ücretsiz. iletişim numaralarımızdan ulaşarak randevu alabilirsiniz. Geçmiş olsun